Efektywne zarządzanie obsługą terenową: SAP Field Service Management
Aplikacja SAP Field Service Management oferuje wiodące możliwości w zakresie efektywnego zarządzania obsługą terenową w podróży. Ta aplikacja mobilna zapewnia terminową dostawę usług, wyposażając techników w dane w czasie rzeczywistym, poprawiając satysfakcję klienta i generując korzyści biznesowe.Dzięki SAP Field Service Management możesz przesyłać informacje o Szacowanym Czasie Przyjazdu (ETA), przybywać punktualnie z niezbędnym sprzętem i skutecznie rozwiązywać zgłoszenia serwisowe, aby spełniać Umowy o Poziomie Usług (SLA). Optymalizacja w czasie rzeczywistym umożliwia lepsze wykorzystanie zasobów w dynamicznych środowiskach usługowych, podczas gdy funkcje takie jak przetwarzanie płatności w terenie usprawniają przepływ gotówki i zwiększają produktywność techników.Aplikacja zapewnia również bardzo elastyczną listę kontrolną w celu poprawy Średniego Czasu Naprawy (MTTR), zwiększa widoczność poziomów satysfakcji klienta i poprawia wskaźniki naprawy za pierwszym razem, umożliwiając technikom dostęp do istotnych informacji o kliencie, produkcie i usłudze. Ponadto, wsparcie offline zapewnia nieprzerwaną funkcjonalność nawet w obszarach o ograniczonym zasięgu mobilnym.